visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Tuesday, February 28, 2012

rumah aku je takde

Rumah aku je takde, rumah orang lain ade..
ade ape?ade ape??ala bende tu la..yang kuali kat atas bumbung tu.
kuali boleh piring pun boleh.

Ape bende la ni kan. Ala ape lagi kalau bukan astro. Hah dalam deretan rumah, rumah aku je yang takde astro. Rumah jiran sebelah kanan ade astro, sebelah kiri pun ade astro, selang dua ade, selang tiga ade jugak, selang menyelang dan seterusnye pun ade jugak. 

So nak jadikan cerita semalam kan cardiff city vs liverpool. Aku dengan semangatnye cari streaming die. Lame kemain aku cari tanpa putus ase. Akhirnya aku dapat jugak car link die. Yaahhooooo!!!!!!!

Aku semangat giler tengok. Bile cardiff nak goal terjerit-jerit aku sengsorang kat dalam bilik. 

Yes!!!yes!!hah cepat bawak bola tu..hahh gooaallllll!!!!!!!

Bersorak aku sensorang. Melompat-lompat atas katil sambil guling-guling sampai jatuh katil pastu terseliuh tangan. ok aku tipu. Aku bersorak je. Tapi sebab dah malam buta takde la nak jerit kuat2. Kang terjaga lak ayah aku yang tengah tido tu. Tapi ishhh memang best sesangat la game diorang. Kirenye 1st time la aku tgk cardiff main. Slalu tgk highlight je. Maklumlah takde astro (sambil buat muka 5sen).

Paling cemas mase penalti kick. Huhhh bedebar die macam debaran mase game malaysia vs indonesia mase seagame. Hah camtu lah debaran aku. mase kene lamar pun tak debar camtu...teeettttt..tetttt...ok gurau je. saya single lagi..sesape yg bekonan ngan den ni masuk la meminang (nak promote jap)

Skang aku dah suka ngan club cardiff city. Malaysia punya tu. Aku sebagai rakyat Malaysia bangga sangat la bila ade tulisan malaysia kat jersy cardiff. Go cardiff go!!!Even cardiff tak dapat nak julang carling cup tapi takpe korang main sangat hebat. Kalah tipis je.

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa