visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Thursday, July 21, 2011

die datang...wuwuuu

Petang tadi dalam kul 6.30 mase aku tgh main keyboard tetibe ade kete kat luar. aku pergi la tgk ghupenye mama aku datang. ok takde la nak heran sangat kan sebab mama mmg slalu datang pun. tapi yang mengherankan bile tgk kat blakang tu ade orang lain. sape plak tu kan. tertanya2 la ni kan.

skali bile die kuar...jeng jeng jeng...

owhhhh ayun rupenye siap bawak anak die lagi. slalu kalo ayun datang mesti ngan suami die si fazli tu. aku pun sronok la die datang. dah lame tak jumpe kan. adela dalam sebulan dua tak jumpa. ayun ni sepupu aku yang paling rapat ngan aku. anak kedua mama. dari kecik la kan memang rapat. mane ade aku ade la die. dulu mase kecik2 siap cakap lagi siang ayun ikut aku malam pulak aku ikut ayun. hah tgkla kan betapa akrabnye kitorang.

kami ni kalo dah berjumpe mesti la berborak macam2. pastu mase ni la nak kongsi2 rahsia yang terpendam. mmg dari dulu macam ni. tadi duduk dalam bilik betiga la kan skali ngan anak sedara aku tu si amer zahran. baru 6 bulan je pun si amer zahran tu..kikikik..die pun dok la mendengar kitorang beborak even die tak paham pun kan. cite la kan luahan hati sume. aku minat sape..aku suke sape sume die korek. siap tgk gambar lagi pastu komen2 lagi..hahaha...tak boleh bla tul...n die bagi la nasihat sume. iyela die kan dah kawen. tau la asam garam sume tu. 

ayun pun paham aku camne. karekter aku camne. ape yang aku suke ape yang aku tak suke. die cakap suatu hari nanti akan jumpa jugak seseorang. kadang2 kita tak expect pun orang tu yg akan jadi suami kita. so bile dah bercerita pasal ni aku rasa macam dah lege cikit.
hoke...majulah sukan untuk negara (xd kene mengena)

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa